Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

What about dragons?

Καλησπέρα σε όλους. Νεος στο χώρο των Blogs με το όνομα Drakos. Δρακοι λοιπον. Φανταστικά όντα? Υπήρξαν ποτέ? Αμέτρητες ιστορίες εχουν γραφτοι γι αυτά τα πλάσματα. Δεν ξέρω αν υπήρξαν, ξέρω όμως ότι με χαρακτιριζουν από τα παιδικά μου χρόνια. Περίφανοι, μοναχικοί, δυνατοι, ευαίσθητοι, εγωιστές, αλλά και συνάμα έτοιμοι να δώσουν και την ζωή τους γι αυτους που θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.

Είμαι λοιπόν κι εγώ ενας δρακος. Έτσι με φωναζουν από παλιά οι φιλοι μου. Ενας δρακος που κρύβεται, που μιλάει στον εαυτό του, που σπάνια εξωτερικεύει αυτό που νιώθει, και ακόμα ποιο σπάνια όταν το κάνει, κρατάει πολλά μόνο για τον εαυτό του. Ελάχιστοι κερδίζουν την εμπιστοσύνη του.

Η δημιουργία αυτού του blog έγινε με σκοπό να γράφονται σκέψεις, προβληματισμοί, ιστορίες, και γενικά πράγματα που μέχρι τώρα τα έλεγα μόνο σε εμένα. Δεν ξέρω αν θα τα διαβάσει ποτέ κανένας, αλλά για εμένα σημασία έχει να υπάρχει ένας χώρος που να μπορώ να γράφω τις σκέψεις μου.

Καλή αρχή λοιπόν και καλή αντάμωση στα ταξίδια μας στον ουρανό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου