Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Μοτοσυκλέτα

Μοτοσυκλέτα λοιπόν. Ένα μεταφορικό μέσο ή κάτι παραπάνω? Η πρώτη διαφορά που συναντάμε στους μοτοσυκλετιστές με τους αυτοκινητιστές είναι το πάθος τους και η αγάπη τους για τους 2 τροχούς. Πράγμα πολύ σπανιότερο όσο αφορά τους 4 τροχούς Αυτή η διαφορά λοιπόν είναι κάτι που μας κάνει να ψάξουμε το γιατί. Γιατί τέτοια λατρεία; Τι προσφέρει η μοτοσυκλέτα που το αυτοκίνητο δεν το έχει;

Η μοτοσυκλέτα λοιπόν μας προσφέρει καταρχήν ελευθερία. Ο αναβάτης ταξιδεύει σε άμεση επαφή με την φύση, καθώς και με τα στοιχεία της φύσης. Κρύο, βροχή, χιόνι, ήλιος, μυρωδιές, τα πάντα έρχονται σε άμεση επαφή με τον αναβάτη. Αυτή η αίσθηση είναι από μόνη της μία μαγεία. Ο αναβάτης νιώθει ένα με την φύση. Και κάπως έτσι ξεκινάει μια "ερωτική" σχέση με τους 2 τροχούς.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό των 2 τροχών είναι η γεωμετρία τους σε σχέση με το ανθρώπινο σώμα. Μία μοτοσυκλέτα για να την οδηγήσουμε πρέπει το σώμα μας να γίνει επέκταση της, πρέπει να κινούμαστε σε 3 άξονες, και χρειαζόμαστε πόδια, χέρια αλλά και το σώμα για να ισορροπήσουμε σε διάφορες κλίσεις. Αυτό δίνει μία αρμονία αντίστοιχη με την αρμονία της φύσης.

Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που μπορεί κανένας να πει για την μαγεία των 2 τροχών. Πως όμως ξεκινήσαμε οι περισσότεροι να ερχόμαστε όλο και ποιο κοντά σε αυτούς; Οι περισσότεροι βλέπαμε, ως πιτσιρίκια, ανθρώπους από χώρες μακρινές να επισκέπτονται τα μέρη μας με "μεγάλες" μηχανές. Μεγάλες σε σχέση με εμάς. Όταν είσαι 1.50 και δεν φτάνει το κεφάλι σου καλά καλά στο τιμόνι μεγάλες τις λες. Βλέπαμε ομάδες από ανθρώπους, ο κάθε ένας με την μοτοσυκλέτα του σε κομβόι η μία πίσω από την άλλη, και να ταξιδεύουν. Αλήθεια πόσες φορές έχετε δει κάτι αντίστοιχο με αυτοκίνητο? Εγώ προσωπικά καμία....

Και να φωνάζει η μαμά" Οι μηχανές είναι επικίνδυνες", "Οι μηχανές είναι σκοτώστρες", "Μακριά από αυτά τα μηχανήματα του διαβόλου". Τα πάντα μπορούν να γίνουν επικίνδυνα Ανάλογα με την χρήση που τους κάνεις.

Για εμένα η μοτοσυκλέτα μου είναι ένας ολόκληρος κόσμος, ένας τρόπος διαφυγής από την ρουτίνα της καθημερινότητας, μία "γυναίκα" που μου κάνει όλα τα χατίρια, και με ταξιδεύει όπου θέλω εγώ, και καμία φορά και όπου θέλει αυτή. Είναι ο τρόπος μας να ξεφεύγουμε, έστω και για λίγο από τα προβλήματα μας, και να γινόμαστε ένα με τον κόσμο γύρω μας. Ένα με την φύση. Ένα με το όνειρο.

Η μηχανή για εμένα είναι ένα ατελείωτο ταξίδι στο εγώ μου, και στο κόσμο μου.

Καλούς δρόμους αδέρφια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου